Łapcie menu na nowy tydzień

Menu Tygodniowe

30 listopada – 4 grudnia 2020 r.

Poniedziałek
  • jogurt z makiem, z domową, czekoladową granolą z wiórkami kokosowymi,żurawiną,prażonymi orzeszkami i musem truskawkowym (zimno)
  • krem dyniowo batatowy z prażonymi płatkami migdała (ciepło)
  • pulpeciki z indyka ze szpinakiem i serem feta, razowe penne w bazyliowo pietruszkowym pesto z surówką z czerwonej kapusty (ciepło)
  • ciasto Ala twój (zimno)
  • budha bowl z grillowaną piersią kurczaka,sałatą,kaszą bulgur, marchewką, papryką, białą rzodkiewką, prażonym sezamem i świeżymi liśćmi kolendry z dipem miodowo musztardowym (ciepło/zimno)
  • 2 obiad – wieprzowina w 5 smakach z ryżem (ciepło)
  • obiad wege – razowe penne w bazyliowo pietruszkowym pesto z surówką z czerwonej kapusty (ciepło)
  • 2 obiad wege – leczo warzywne z cieciorką i ryżem (ciepło)
Wtorek
  • pasta twarogowa z wędzonym kurczakiem, pieczywem ze słonecznikiem i warzywami(zimno)
  • waniliowa kaszka manna z sosem czekoladowym(zimno)
  • pierś kurczaka pieczona w balsamico, miodzie z prażonym słonecznkiem z opiekanymi ziemniakami, dipem big mac i talarkami marchewki (ciepło)
  • czekoladowo brzoskwiniowe ciasto (zimno)
  • krokiety z farszem wieprzowo warzywnym(ciepło)
  • 2 obiad – chilli con carne z indyka z kaszą kus kus i fasolką szparagową (ciepło)
  • obiad wege – wege chilli con carne z kasza kus kus i fasolką szparagową (ciepło)
  • 2 obiad wege – naleśniki z farszem ruskim (ciepło/zimno)
Środa
  • racuszki z jabłkiem , waniliowym twarożkiem i sosem orzechowym (zimno)
  • czekoladowa tapioka z malinami (zimno)
  • grillowane kotleciki wieprzowe z prażonym sezamem z makaronem orzo i surówką z kapusty i pora. (ciepło)
  • tarta owsiana z banenm i gorzką czekolada (zimno)
  • quasedilla z farszem drobiowym z ziołami i cheddarem (zimno, ciepło)
  • 2 obiad – kurczak w sosie grzybowo śmietanowym z gnochi i warzywami
  • obiad wege – kotleciki jajeczne z makaronem orzo i surówką z kapusty i pora (ciepło)
  • 2 obiad wege – gnochi w sosie grzybowo śmietanowym (ciepło)
Czwartek
  • pasta jajeczna z makrelą i oliwkami z pieczywem razowym i warzywami (zimno)
  • zupa ogórkowa (ciepło)
  • wolowy stroganow z kaszą pęczak i buraczkami (ciepło)
  • owsiany jabłecznik (zimno)
  • kluseczki leniwe z jogodowym jogurtem (zimno)
  • 2 obiad – burgery z indyka na bułce razowej z sałatą,pomidorem,cebulą, ogórkiem i dipem klasycznym (zimno,ciepło)
  • obiad wege – wege stroganow z cieciorką, ziemniaczanym purre i buraczkami (ciepło)
  • 2 obiad wege – burgery z kaszy jaglanej, sezamu i fasoli na bułce razowej z warzywami i dipem klasycznym (zimno,ciepło)
Piątek
  • drobiowy pasztet z ogórkiem konserwowym ,chrzanem i pieczywem ze słonecznikiem (zimno)
  • pudding chia z gorzką czekoladą i suszoną żurawiną (zimno)
  • długopieczony w teryiaki, szarpany indyk z makaronem orzo i marchewką baby (ciepło)
  • jogurtowiec z kawałkami ananasa (zimno)
  • curry z ciecierzycy z marchewką i groszkiem, na mleczku kokosowym z nachosami (ciepło)
  • 2 obiad – roladki z piersi kurczaka nadziewane suszonymi pomidorami z ziemniaczanym purre, dipem big mac i brokuł (ciepło)
  • obiad wege – makaron orzo smażony z warzywami i tofu (ciepło)
  • 2 obiad wege – kotleciki ziemniaczano brokułowe z sałatką warzywną z balsamico (ciepło)