–  –  Łapcie menu na nowy tydzień

Menu Tygodniowe

31 stycznia – 4 lutego-  2022 r.

Poniedziałek
    • twarożek ze szczypiorkiem i rzodkiewką, pieczywo razowe i warzywa (zimno)
    • zupa „wiejska” (ciepło)
    • schab z kaszą pęczak i surówką z czerwonej kapusty (ciepło)
    • japoński makowiec bezglutenowy (zimno)
    • sałatka makaronowa z szynką z piersi kurczaka, brokułem, suszonym pomidorem i pestkami dyni (zimno)
    • 2 obiad – kurczak po chińsku z ryżem (ciepło)
    • obiad wege – pęczotto z soczewicą (ciepło)
    • 2 obiad wege  – tofu z chińskich smakach z ryżem (ciepło)
Wtorek
    • karmelowa owsianka z gorzką czekoladą (ciepło, zimno)
    • krem pomidorowy z groszkiem ptysiowym  (ciepło)
    • pieczony kurczak miodzie i balsamico, ziemniaki puree, biała kapusta (ciepło)
    • ciasto marchewkowe z cynamonem (zimno)
    • pasta drobiowa z ziołami, ogórek kiszony, pieczywo razowe (zimno)
    • 2 obiad – wieprzowe pulpeciki w sosie pomidorowym z makaronem farfalle i fasolka szparagową (ciepło)
    • obiad wege – pieczone tofu w miodzie i balsamico, ziemniaki puree, biała kapusta (ciepło)
    • 2 obiad wege – makaron w pomidorowym pesto i cieciorką, fasolką szparagową (ciepło)
Środa
    • pasta jajeczna z musztardą francuską, bułka grahamka, warzywa (zimno)
    • szarlotkowy deser (zimno)
    • roladki z piersi kurczaka nadziewane serem feta i suszonymi pomidorami, ryż, brokuł (ciepło)
    • blok miodowy z białej fasoli (zimno)
    • placuszki batatowo marchewkowe z łososiowym twarożkiem z koperkiem (zimno,ciepło)
    • 2 obiad – karkówka z grilla w bbq, ziemniaki opiekane, colesław (ciepło)
    • obiad wege – makaron w pesto z serem feta i suszonymi pomidorami (ciepło)
    • 2 obiad wege – naleśniki ze szpinakiem (zimno,ciepło)
Czwartek
  • proteinowe tosty francuskie z masłem orzechowym i dżemem wiśniowym (zimno, ciepło)
  • flaczki drobiowe (ciepło)
  • wołowina chimichurri, makaron orzo, puree marchewkowo selerowe (ciepło)
  • sernik ze słonym karmelem (zimno)
  • pizza pepperoni (ciepło)
  • 2 obiad – lasagne z soczewicą (ciepło)
  • obiad wege – lasagne z soczewicą (ciepło)
  • 2 obiad wege – makaron orzo z warzywami, tofu z puree marchewkowo selerowym (ciepło)
Piątek

 

      • pasztet drobiowy, pieczywo razowe, ogórek konserwowy, ćwikła (zimno)
      • chia z mango (zimno)
      • nuggetsy rybne w sezamowej panierce, opiekane ziemniaki, kiszona kapusta i dip klasyczny (ciepło)
      • ciasto bananowe (zimno)
      • szpinakowe gnocchi z rozmarynem, parmezanem, grillowanymi pomidorkami koktajlowymi i prażonymi orzeszkami ziemnymi (ciepło, zimno)
      • 2 obiad – drobiowe kofty z pomidorowym kus kusem, dipem tzatziki i surówką z marchewki (ciepło)
      • obiad wege –  tofu w sezamowej panierce, opiekane ziemniaki, kiszona kapusta, dip klasyczny (ciepło)
      • 2 obiad wege – pomidorowy kus kus z warzywami i soczewicą (ciepło)